Världens bästa lördag

Har verkligen haft en ovanligt lyxig och skön lördag, jag mår så bra nu!
Började dagen med att gå på ett pass yoga i morse, jätteroligt och fick massor med hjälp. Sen när jag kom ut så var de ju underbart väder, solen sken och inte allt för kallt. Så sen gick jag en långpromenad på 2 timmar på isen. Visste inte ens att man kunde gå på isen här men nu kunde man visst det och hela stockholm var ute och gick. Asmysigt men blev riktigt trött i benen av att gå i snön och skaren i två timmar. Sen fortsatte dagen på bästa möjliga sätt med thaimassage med Frida, en timme för 400kr, inte allt för farligt ändå. Det går ju lika mycket pengar om man gå ut och det var verkligen värt! Mina axlar och nacke var sjukt stela och onda så de fick sig en ordentlig omgång. Hur skönt och avkopplande som helst. Och nu har vi avslutat kvällen med mat på Little Persian och vi blev bjudna på chai och en kaka med saffransglass! Mums! Kunde inte haft en bättre lördag! Nu ska jag slappa och kolla på Coffee and Cigarettes. Kommer nog sova gott i natt om man säger så.

Lite bilder från min promad, och isade cyklar som det finns många av på gatorna numera.
Lite vackra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0