Underlig vecka det här

Den här veckan är underlig. Saker händer. Det rörs om i grytorna. Förändringar sker. Jag gillar det.

Hade en väldigt omskakande dag i skolan idag. Vi hade en gäst som försökte skrämma vettet ur oss stackars filmklippare i morse. Men vi är rätt hårdhudade och det var faktiskt rätt så roligt för det skiljde sig så totalt mot för vad vi är vana vid i skolan. Sen smälte han lite eftersom och eftermiddagen var mest bullkalas. Ikväll har jag yogat. Kände verkligen att jag behövde det. Vi var bara fyra i klassen idag, i måndags var vi typ tjugo. Soft, men idag blev jag inte sådär jätteavslappnad som jag brukar bli men jag fick en massa energi och glädje och det är lite vad veckan handlar om. Jag är verkligen glad över saker som sker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0