helt oplanerad helg

Men det verkar bli en fin helg. Idag började jag dagen med ett 90 minuters pass yoga. Läraren drog och slet i mina armar och ben och virande in dom i omöjliga positioner som jag undrade hur jag skulle ta mig ur. Men det gjorde jag. Sen fortsatte jag med att mörbulta kroppen med en timmes thaimassage med Frida. Vi låg tillsammans på värmedynor i en liten hydda med varsin thaitjej som masserade oss. Det var grymt men herregud vad jag knakade överallt och de vred och slet och böjde min rygg så den knakade så mycket att jag var rädd att den skulle gå sönder. Men nu känner jag mig riktigt mjuk och avslappnad i kroppen. Den fick sig nog en mindre chock idag. Sen har vi käkat sushi och köpt skor. Jag köpte mig ett par vårskor med klackar. Ska försöka mig på att gå med dom. Nejmen de är breda och inte så höga klackar, det ska nog gå fast de kommer kännas lite ovant. Men roligt med omväxling från alla sneakers jag jämt går i. Ikväll blir de lite öl med Cis och Therese.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0