Älskade Kent


Kent har en alldeles speciell plats i mitt hjärta. Jag började lyssna på dom när jag var i den där åldern när man ska hitta sig själv. Sen dess har jag verkligen älskat dom hela tiden och gått på alla konserter dom haft i stort sett, ikväll var jag på min åttonden konsert. Numera får jag dock gå dit själv då ingen längre verkar vilja följa med. Men det gör inget, för jag står längst fram med fjortisarna och hoppar och dansar och är alldeless lyrisk, och får vatten över mig och blir svettig! Men det är så det ska vara! När jag ser en konsert med dom jag verkligen gillar vill jag vara med i konserten, inte stå som en betraktare på håll. Om nån vill följa med och trängas med fjortisarna i långholmsparken i sommar när Kent spelar så kan ni ju säga till ;)







Kommentarer
Postat av: Josse

Åh jag vill se kent igen! Jag glömmer aldrig stadionkonserten i vita kläderna hihi..

2010-03-11 @ 19:54:52
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0