I'm back

Bloggen går tydligen segt. Länge sen jag skrev. Sådär är det med mitt bloggande.
Vi håller på med en riktigt snyfthistoria i skolan. Det ska komma många tårar av den filmen. Den är så sorglig. Men fin. Fäller publiken en massa tårar har vi lyckats.

Idag yogade jag för första gången i veckan, går lite segt med det också så jag blev förvånad över hur bra det gick. Jag blir starkare och starkare i armarna och axlarna. Det är så häftigt när de går framåt! Igår var jag och red ut med Keira de var så roligt! Hon var helvild haha eller mycket busig iallafall blev "rädd" för varenda plastpåse hon såg. Men inne i skogen gick de bättre. idag har jag också köpte Nike Plus, är så sugen på att testa det! Kanske får gå upp tidigt imorgon och springa innan skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0