halloumi addicted

Jag är beroende av halloumi! Det är helt sjukt. Om jag bara fick välja en sak jag fick äta resten av livet skulle det vara halloumi, eller mango, eller miso. Men ja, det är ju så sjukt gott! Stek den i skivor i lite olja bara och ät till sallad eller vad som helst de är det bästa!

Yogade idag med, tänkte inte gå först för hade så ont i halsen i morse men det blev bättre under dagen och yoga är ju långsam träning, inte som att gå ut och springa och flåsa. Fick nog halsont eftersom jag red igår och ansträngde mig och försökte rida ordentligt på banan fast jag fortfarande var förkyld. Det gick rätt bra med yogan var sjukt mycket armbalanser idag så jag blev väldigt trött i armarna av allt stående på dom! Pust!

Jag har förresten beställt en iphone! Vill ha den nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0