Fixardagen nr.1

Fixa cykel- check.
Laga tvättmaskin- check.

Fan vad duktig jag känner mig! Har smöjt upp min cykel så den glänser och fixat bromsen som var trasig, eller den fixade jag faktiskt inte själv jag rullade in med den på cykelaffären haha men iallafall.
Sen när jag tvättade så var det nåt fel på min tvättmaskin och jag fattade inte vad som var fel. Hittade manualen och lyckades läsa mig till att felmeddelandet betydde rensa filtret. Och det har jag gjort alldeles själv! Och nu funkar den perfekt igen! Gud vad duktig jag känner mig! Utan att ringa en enda man ;)

Börjar repa mig från min sjukdom men kan fortfarande inte träna. Så idag hyrde jag Sin Nombre. Faktiskt jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0